META hirdetéskezelő tanfolyam
Tematika:
- Online marketing stratégia, követők, célcsoport elérése különböző csatornákon
- Online trendek bemutatása
- Stratégiai döntések – Milyen online marketing csatornát használjuk?
- Ideális célcsoport meghatározása
- Értékesítés, hirdetési folyamat az online térben, tippek, javaslatok
- Meta Hirdetéskezelői fiók használata, számlázási módok, felhasználók hozzáadása
- Összes kampánytípus, hirdetési lehetőség bemutatása
- Célközönségek meghatározása, célzási lehetőségek részletes bemutatása, gyakorlati tippek, javaslatok
- Célcsoport elérésének a beállítása földrajzi, nem, életkor és érdeklődés szerint
- Speciális hirdetéskategóriák bemutatása
- Webforgalom és bejegyzés kiemelés típusú kampány teljes körű beállítása lépésről lépésre
- Facebook, Instagram és Messenger hirdetések elkészítése (képes, videós formában is)
- Hasznos tippek, bevált gyakorlatok a hirdetés készítéséhez
- Hirdetés készítéséhez ajánlott programok bemutatása: kép, videó és szövegszerkesztés
- Költségtervezés: hirdetési ráfordítás hatékony elosztása (tippek és tanácsok)
A tanfolyamnak köszönhetően megismered:
- – a legújabb online trendeket és önállóan kezeled majd a Meta hirdetési fiókodat
- – hogyan kell beállítani a célközönséged elérési módjait, technikáit
- – a Facebook, Instagram és Messenger platformon megjelenő hirdetések készítését
- – hogy milyen hatékony programot érdemes használni kép, videó és tartalomkészítéshez
- – a költségkereted leghatékonyabb felhasználását
Eszszé tagoknak ingyenes, regisztrációhoz kötött!